Saturday 17 February 2018

상업 무역 시스템


ACE 및 자동화 시스템.


ACE (Automated Commercial Environment)는 무역 공동체가 수입과 수출을보고하고 정부가 허용 가능성을 결정하는 기본 시스템입니다. ACE를 단일 창으로 사용하여 수동 프로세스가 간소화되고 자동화되며 종이가 제거되고 무역 업계는 미국 법률과 규정을보다 쉽고 효율적으로 준수 할 수 있습니다.


CBP는 ACE에서 핵심 무역 처리 기능의 최종 배치를 완료하기 위해 노력하고 있습니다. ACE 전송 요구 사항에 대한 자세한 내용은 ACE 거래 세부 정보 페이지를 방문하십시오. 파트너 정부 기관 활동에 대한 자세한 내용은 ACE 기능 페이지의 PGA 통합 섹션을 참조하십시오.


ACE의 새로운 기능.


ACE 배포 G 업데이트.


ACE 배치 G는 ACE 핵심 거래 처리 기능의 최종 배치가 될 것입니다. CBP는 2017 년 9 월부터 2018 년 2 월까지 세 가지 릴리스에 대해 단계적 접근 방식을 사용하여 배포합니다. 현재 배포 일정은 다음과 같습니다.


비 ABI Entry Summary / Lineless (CBP 만 해당), 거부 / 취소 Entry 요약 UI 업데이트 (CBP 만 해당), Duty Deferral 및 Importer Security Filing (ISF) ACE (ACE Deployment G, 릴리스 2) 배포 G, 릴리스 3A (12 월 9 일, 2017) - e214 (전자 대외 무역 지대 승인), 제조업체 ID 생성 및 Statement 보고서 ACE 배포 G, 릴리스 3B (2018 년 1 월 6 일) 테스트에 사용 가능 - 정책 ACE 배포 G, 릴리스 4 (2018 년 2 월 24 일) - 조정, ACE 핵심 단점 및 무역 원활화 및 무역 시행 법 (TFTEA) 단점, 청산 및 자동 보증 인터페이스 (ASI) 추가 자료 : 단점 FAQ 및 조정 FAQ. ACE 배치 G는 정보 통지를보고합니다.


CBP는 ACE Cargo Release (Entries) 및 Entry Summary와 관련된 프로세스, 절차 및 정책을 설명하는 두 개의 문서를 발표했습니다. 그들은 다음 링크를 통해 액세스 할 수 있습니다 :화물 릴리스 또는 항목 요약.


ACE는 교육 비디오를보고합니다.


CBP는 ACE 보고서 기능을 지원하기 위해 11 개의 비디오를 발표했습니다. 이 비디오는 기본 설정, 보고서 실행 및 처음부터 보고서 사용자 지정에 관한 항목을 다룹니다.


간행물.


ACE 기초.


이 한 페이지짜리 인포 그래픽은 ACE의 작동 방식과 ACE 로의 전환을 시작하는 방법에 대한 개요를 제공합니다. ACE 기본 포털 계정.


이 한 페이지 정보는 ACE 포털 계정, 구조 및 사용자 유형에 대한 개요를 제공합니다. ACE 기초 DIS.


이 한 페이지짜리 인포 그래픽은 DIS (Document Image System)가 작동하는 방식과 ACE로 전송하는 방법에 대한 개요를 제공합니다. ACEopedia.


단일 창, ACE 기능 및 이점에 대한 정보는 단일 소스. 한 곳에서 모두. ACE 일정.


당신이 기다리고있는 능력에 대한 최신 정보를 알고 싶습니까? 역량을 구축하고 발표 할시기에 대한 최신 일정을 확인하십시오. 단일 창 실현.


단일 창 실현으로 얻은 결과를 제공하고 개요를 설명합니다. ACE 11 월 월간 무역 업데이트.


ACE, ACE 포털 계정 및 리소스 알리미 및 팁에 대한 최신 뉴스를 다루는 월간 업데이트입니다.


관례, 규칙 및 기준.


무역 장벽.


독일의 규제와 관료 주의적 절차는 시장에 진출하고자하는 기업에게는 어려울 수 있으며 미국 수출 업체가주의를 기울여야합니다. 평범한 차별이 아니지만 때로는 열심히 적용되는 복잡한 안전 표준은 많은 미국 제품의 시장 접근을 복잡하게합니다. 미국 공급 업체는 숙제를 철저히하고 제품에 적용되는 표준을 정확하게 알고 적시에 시험 및 인증을받는 것이 좋습니다.


무역 장벽에 대한 자세한 정보와 도움을 받으려면 다음으로 연락하십시오.


시행 및 준수.


기존 또는 새로운 무역 장벽을보고하고이를 제거하는 데 도움을 얻으려면 무역 협상 사무국 (Office of Trade Agreements) 협상 및 규정 준수 부서 또는 미국의 유럽 연합 (EU) 사절단에 문의하십시오.


관세 수입.


특정 제품에 대해 면허가 필요한지 여부를 결정하는 데 도움이되는 TARIC (Tarif Int. & # 233; de la Communaut & # 233; 또한, 유럽 집행위원회 (European Commission)는 다양한 제품의 수입 제한에 대한 정보가있는 수출 헬프 데스크를 운영하고 있습니다.


많은 EU 회원국은 수입 허가 대상 물품 목록을 보유하고 있습니다.


예를 들어, 독일의 & quot; 가져 오기 목록 & quot; (Einfuhrliste)에는 라이센스가 필요한 상품, 코드 번호, 적용 가능한 제한 사항 및 관련 라이센스를 발급하는 대행사가 포함됩니다. 수입 목록은 또한 독일 또는 EU 법에 따라 면허가 필요한지 여부를 나타냅니다.


수입 요구 & amp; 선적 서류 비치.


단일 행정 문서.


세관에 대한 서면 신고의 공식 모델은 Single Administrative Document (SAD)입니다. SAD는 전세계의 상품과 그들의 움직임을 기술하며 EU 외 상품 또는 EU 외 상품 무역에 필수적입니다. EU 관세 영토로 반입 된 물품은 관세 절차가 완료 될 때까지 관세 감찰 대상이됩니다. 물품은 세관원에게 물품이 제출 된 후 제출되는 요약 신고서에 의해 보호됩니다. 그러나 세관 당국은 물품이 관세에 제공되는 날 이후 첫 근무일 이후로 연장 될 수없는 선언을 제출할 수있는 기간을 허용 할 수 있습니다.


요약 선언은 다음에 의해 제출됩니다 :


물품을 공동체의 관세 영역에 반입 한 사람 또는 그러한 진입에 따라 물품을 운송하는 책임을지는 사람 또는 위에 언급 된 사람의 이름으로 행동 한 사람.


개요 선언은 세관 당국이 제공 한 양식으로 할 수 있습니다. 그러나 세관 당국은 상품을 식별하는 데 필요한 특정 정보가 포함 된 상업용 또는 공식 문서의 사용을 허용 할 수도 있습니다. SAD는 EU 수입자의 선언으로 사용됩니다. 관세 및 VAT를 모두 포함하며 모든 EU 회원국에서 유효합니다. 신고는 물품을 청산하는 사람, 일반적으로 기록 또는 그 대리인의 수입자가합니다.


노르웨이, 아이슬란드, 스위스, 리히텐슈타인 등 유럽 자유 무역 연합 (EFTA) 회원국도 슬픔을 씁니다. 수입 / 수출 양식에 대한 정보는 EC (Community Regulations Code) 제 205 조에서 221 조의 이행 규정을 규정 한 Council Regulation (EEC) No. 2454/93에수록되어 있습니다. 제 222 조 내지 제 224 조는 전산화 된 세관 신고를 규정하고 제 225 조 내지 제 229 조는 구두 신고를 규정하고있다.


Regulation (EC) No 450/2008 관습법의 개정 및 관세 및 무역을위한 전자 환경 도입을 목적으로 한 Community Customs Code (소위 '현대화 된 관습법'). 이 규정은 2008 년 6 월 24 일에 발효되었으며, 시행 규정이 2013 년 6 월까지 시행되면 적용될 예정이었습니다. 그러나 현대화 된 관세법은 적용되기 전에 UCC (Union Customs Code)로 개편되었습니다. Union Customs Code (UCC) 규정은 2013 년 10 월에 발효되었으며 MCC 규정을 폐지했습니다. 그것의 실질 조항은 2016 년 5 월 1 일에 발효되었습니다.


수입 물품에는 세관 신고서 (서면으로 제출해야 함)와 인보이스 (사본)가 동봉되어야합니다. 일반적으로 독일 수입업자는이 신고서를 제출합니다. 상업 송장에는 구매 국가와 물품 원산지가 나와 있어야합니다. 송장에는 다음 내용이 포함되어야합니다.


(회사)와 판매자 및 구매자의 주소.


문제가 발생한 장소와 날짜.


번호, 종류의 패키지.


기사에 대한 정확한 설명.


정상 판매 단위의 수량 또는 수량.


인보이스 가격 (인보이스 통화 기준)


배송 조건 및 지불.


또한 경우에 따라 원산지 증명서가 필요할 수도 있습니다. 수입 관세 및 세금은 변경 될 수 있으며 수출 거래를 수행하기 직전에 정확한 관세 수준을 확인하는 것이 좋습니다. 현행 관세율을 포함한 더 자세한 정보는 온라인으로 접속하십시오.


경제 운영자 등록 및 식별 (EORI)


2009 년 7 월 1 일 이후로 EU 외부에 설립 된 모든 회사는 세관 신고 또는 입국 / 출국 요약 신고서 제출을 원할 경우 EORI 번호가 필요합니다. 미국의 모든 회사는이 번호를 통관 수속에 사용해야합니다. EORI 번호는 회사가 수출하는 특정 회원국의 관습에서 정식으로 요청되어야합니다. 회원국 관습 당국은 EORI 번호에 대한 정식 요청과 함께 제출할 추가 서류를 요청할 수 있습니다. EORI 번호를받은 회사는 EU 회원국 28 개국 중 어느 곳으로도 수출 할 수 있습니다. EORI 번호에는 단일 형식이 없습니다. 일단 사업자가 EORI 번호를 보유하고 있으면 공인 경제 운영자 (AEO : 아래 MRA & # 8221; 참조) 상태를 요청할 수 있으며 이는 특정 단순화 된 세관 절차에 더 빨리 접근 할 수있게 해줍니다.


EORI 번호에 대한 자세한 내용은 온라인에서 확인할 수 있습니다.


미국 - 유럽 상호 인정 협정 (MRA)


1997 년부터 미국과 EU는 세관 협력에 관한 세관 협력 및 세관 문제에 대한 상호 지원에 합의했다. 자세한 내용은 온라인으로 이동하십시오.


2012 년에 미국과 EU는 서로의 세관 식별 번호를 연관시키는 절차를 조화시키기위한 새로운 상호 인정 약정 (MRA)에 서명했습니다. MCC는 AEO (Authorized Economic Operator) 프로그램 (보안 개정안이라고 함)을 도입했습니다. 이것은 미국과 유사합니다. & # 8217; 테러에 반대하는 자발적인 세관 및 무역 파트너십 (C-TPAT) 프로그램으로, 참가자들은 '신뢰할 수있는' 상인. 국가 세관 당국에서 발급 한 AEO 인증이며 모든 회원국의 세관 당국에서 인정합니다. 2017 년 4 월 17 일부터 AEO는 두 가지 유형의 승인으로 구성 될 수 있습니다 : 통관 단순화 & # 8221; 또는 보안 및 안전. & # 8221; 전자는 AEO가 세관 법과 관련된 단순화의 혜택을받는 것을 허용하고, 후자는 보안 및 안전 절차를 통한 촉진을 허용합니다. AEO 상태의 상인에게 선적하면 신속한 선적 처리, 도난 / 분실 감소, 데이터 요구 감소, 검사 비용 절감 및 충성도 및 인지도 향상과 같은 이점으로 수출 업체의 무역을 촉진 할 수 있습니다. 개정 된 유니온 세관 법 (Union Customs Code)에 따르면 운영자가 특정 통관을 단순화하기 위해 AEO의 승인이 의무화됩니다.


미국과 EU는 서로의 보안 인증 사업자를 인정하고 가능한 한도 내에서 공인 된 신뢰할 수있는 거래자의 회원 자격을 유리하게 고려할 것입니다. 상호 인정이 제공하는 유리한 대우는 비용 절감, 절차 간소화 및 대서양 횡단 비즈니스 활동에 대한 예측 가능성을 가져옵니다. 새로 서명 한 합의문은 AEO와 C-TPAT 프로그램의 호환성을 공식적으로 인정함으로써 미국과 EU 운영자 간의 빠르고 안전한 거래를 촉진합니다. 계약은 두 단계로 구현됩니다. 2012 년 7 월부터 미국 세관 당국이 EU AEO 회원국의 출하 품목을 위험도가 낮은 카테고리로 분류하기 시작했습니다. 두 번째 단계는 2013 년 초에 이루어졌으며 EU는 C-TPAT 회원이 낮은 위험 범주로 다시 분류하는 것을 분류했습니다. 따라서 미국 세관 식별 번호 (MID)는 시행 규칙 58/2013 (위의 EU 규정 2454/93을 개정 함)에 따라 EU의 세관 당국에 의해 인정됩니다.


MRA에 대한 추가 정보는 온라인에서 찾을 수 있습니다.


라벨링 / 마킹 요구 사항.


제품의 표시, 라벨링 및 포장과 관련된 광범위한 EU 법규가 있으며, 우산도 포함하지 않고 있습니다. 라벨, 포장 및 포장 요건에 관한 정보를 담고있는 모든 물품 또는 중앙 디렉토리를 포괄하는 법. 이 개요는 EU에서 발견 할 수있는 많은 마킹, 라벨링 및 포장 요구 사항 또는 마케팅 도구에 대한 일반적인 소개를 독자에게 제공하기위한 것입니다. 소개.


EU에 입국하는 제품에 적용될 수있는 표시, 라벨링 및 포장법을 조사하는 첫 번째 단계는 의무 사항과 자발적 내용을 구별하는 것입니다. 필수 마킹, 라벨링 및 / 또는 포장 요건과 관련된 결정은 때로 개별 회원국에 맡길 수 있습니다. 또한 자발적 표시 및 / 또는 라벨은 일부 EU 회원국에서 마케팅 도구로 사용됩니다. 이 보고서는 주로 대중 제품의 안전 및 보건 및 / 또는 환경 문제와 관련된 소비자 제품 및 포장에 가장 많이 사용되는 필수 표시 및 레이블에 중점을 둡니다. 여기에는 몇 가지 필수 포장 요건에 대한 간략한 개요는 물론 EU 시장에서 사용되는보다 자발적 인 자발적 표시 및 / 또는 레이블도 포함됩니다.


마크와 라벨을 구별하는 것도 중요합니다. 마크는 제품 또는 해당 패키징에 표시되는 기호 및 / 또는 그림입니다. 이러한 범위는 위험 징후에서부터 적절한 재활용 및 폐기 방법의 표시에 이르기까지 다양합니다. 이러한 표시의 의도는 시장 감시 당국, 수입업자, 유통업자 및 최종 사용자에게 제품과 관련된 안전, 건강, 에너지 효율성 및 / 또는 환경 문제에 관한 정보를 제공하는 것입니다. 반면에, 레이블은 필 요한 텍스트 일 ​​수도 있고 보편적으로 인식 할 수도있는 필체 텍스트 또는 수치 문장의 형태로 나타납니다. 레이블은 대개 측정이나 제품에서 발견 될 수있는 물질 표시 (예 : 직물 또는 배터리)와 같이 제품에 대한보다 구체적인 정보를 나타냅니다.


필수 표시 & amp; 레이블.


전기 & amp; 전자 장비.


측정 단위.


식품과 접촉하는 물질.


재활용 - 별도의 컬렉션.


자발적 마크 및 레이블.


컵 / 포크 기호 (식품과 접촉하는 물질)


자발적이고 필수적인 표식 및 표제의 적용.


유럽 ​​연합 (EU) 국가


유럽 ​​경제 지역 (EEA) 및 유럽 자유 무역 연합 (EFTA)의 추가 국가


회원 자격 :


필수 표식 및 레이블.


이것은 아마도 EU에서 요구되는 가장 널리 사용되고 인정 된 표시 일 것입니다. 모든 & # 8220; 새로운 접근 & # 8221; CE 마킹은 제품이 모든 필수 요구 사항 (일반적으로 안전, 건강, 에너지 효율성 및 / 또는 환경 문제와 관련 있음)을 충족 함을 보여줍니다. CE 마크는 다음 제품 / 제품군에 필요합니다.


유해 물질 제한.


폭발 가능성이있는 환경에서 장비 및 보호 시스템 (ATEX)


온수 보일러.


의료 기기 (3)


비 자동 계량 장비.


개인 보호 장비.


간단한 압력 용기.


각각의 새로운 접근법 & # 8221; 지침에는 조화 된 유럽 표준에 대한 참조 목록이 별도로 있으며이 표준을 사용하면 제조업체에게 '적합성 추정'을 제공합니다. 필수 요구 사항. 다른 비 EU 표준이 해당 지침의 제품 준수 여부를 입증하는 데 사용될 수 있지만 제조업체는 준수 프로세스와 관련된 자세한 정보를 제공해야합니다. 표준화 된 안전 경고 기호 / 그림의 배열이 위의 각 제품 범주에도 적용될 수 있습니다.


2008 년에 EU는 새로운 규제 프레임 워크 (Regislative Framework)로 알려진 일련의 조치를 채택하여 규정 도구 상자를 제공했습니다. 신규 및 개정 된 EU 제품 안전법에 대한 정보. 이 프레임 워크는 시장 감시를 개선하고 제조업체, 수입 업체 및 유통 업체의 책임을보다 명확하게 정의하고 광범위한 제품 그룹에서 CE 마킹의 의미를 명확히하기 위해 고안되었습니다. 2014 년 2 월, 제품 통합 표준을 NLF 규정 (특히 결정 768/2008)과 일치시키기 위해 유럽 연합 (EU)은 "정렬 패키지 (Alignment Package)"를 채택했습니다. 개정 된 CE 마킹 지침 8 개로 구성됩니다. 이러한 새로 조정 된 지침은 2016 년에 적용될 것입니다.


자세한 내용은.


폐기물 전기 및 전자 장비 지침 (WEEE)


이 지침은 빠르게 증가하는 전기 및 전자 장비의 폐기물 흐름을 처리하기 위해 고안되었으며, 매립 및 폐기물 소각에 대한 EU의 조치를 보완합니다. 지침 요구 사항에 따라 전기 및 전자 장비의 재활용을 늘리면 최종 폐기 처분되는 폐기물 총량이 제한됩니다. 이 지시문은 다음 제품 범주에 영향을줍니다.


크고 작은 가전 제품.


IT 및 통신 장비.


전기 및 전자 도구.


장난감 및 스포츠 장비입니다.


모니터링 및 제어 장비.


위에 표시된 기호는이 지시문에 해당하는 모든 제품에 표시되어야하며 제품을 일반 가정용 쓰레기와 함께 버리지 말아야 함을 나타냅니다. 배터리에 필수 표시입니다. 이 기호를 장비 자체에 표시 할 수없는 경우 패키지에 포장해야합니다.


자세한 내용은.


에너지 관련 제품의 에너지 및 기타 자원 소비에 관한 라벨 및 표준 제품 정보 표시에 관한 지침 2010 / 30 / EU 지침 # 관련 제품별로 적절한 에너지 효율 라벨링에 대한 제품 별 지침 채택을위한 프레임 워크를 설정합니다. 이 2010 년 지침은 에너지 라벨링 범위를 실질적으로 확대합니다.


공급자는 전기 또는 기타 에너지 원의 소비에 관한 정보가 담긴 무료 라벨 또는 제품 정보를 해당 딜러에게 제공해야합니다. 딜러는 라벨을 눈에 잘 띄고 읽을 수있는 방법으로 표시하고 제품 브로셔 또는 기타 문헌에서 해당 제품을 사용할 수 있도록합니다.


자세한 내용은.


잠재적으로 폭발적인 대기 (ATEX)에서 사용하기위한 장치


ATEX 지침 (2014 / 34 / EC)에 해당하는 제품에 CE 마킹을 적용하는 것 외에도 폭발 방지의 특정 표시 인 Ex 마크를 표시해야합니다. & # 8216; Ex & # 8217; 표시는 지침에 지정된 제품 그룹 또는 카테고리를 나타내는 기호입니다.


개정 된 ATEX 지침 (2014 / 34 / EC)은 2014 년 2 월에 새 입법 프레임 워크 정렬 패키지의 일부로 채택되었습니다. 기존 지침을 대체했으며 2016 년 4 월 20 일에 적용됩니다.


자세한 내용은.


옥외용 기기의 소음 방출.


실외에서 사용되는 기계는 CE 마킹 요구 사항의 적용을받습니다. 소음 방출 수준은 별도로 다룹니다. 위에 표시된 샘플 의무 라벨은 소음 방출 수준을 지정합니다.


자세한 내용은.


& # 8220; 운전대 & # 8221; 위에 표시된 마크는 해양 장비의 CE 마킹과 동일합니다. 이것은 새로운 EU 선박에 사용되는 장비, 건설 당시 선박이 어디에 있든, 처음으로 또는 기존 보드에 탑재 된 장비를 교체 할 때 기존 EU 선박에 탑재 된 장비에 적용됩니다. 1997 년에 발효 한 날짜에 선상에 탑재 된 장비에는 적용되지 않습니다. 이 지침은 다음 장비 범주에 적용됩니다 :


해양 오염 방지.


개정 된 해양 장비 지침 (2014 / 90 / EC)은 2014 년 7 월에 채택되었으며 2016 년 9 월 18 일에 적용될 것입니다.


자세한 내용은.


섬유 제품은 생산 또는 상업 목적 (판매)을 위해 시장에 출시 될 때마다 라벨을 부착하거나 표시해야합니다. 섬유의 섬유 함유량의 이름, 설명 및 세부 사항은 소비자가 사용할 수있는 제품에 표시되어야합니다. 상표 또는 사업체의 이름을 제외하고, 지침에서 요구하는 것 이외의 정보는 별도로 나열되어야합니다. 회원국은 지침에 요구되는 표시 및 표시에 자국어를 사용하도록 요구할 수 있습니다.


자세한 내용은.


라벨은 신발 안의 상부, 안감 및 깔창 양말 및 바깥 바닥과 관련된 정보를 전달해야합니다. 이 정보는 지침에 정의 된 바와 같이 승인 된 그림 또는 텍스트 정보를 통해 전달되어야합니다.


라벨은 읽기 쉽고 단단히 고정되어 있고 접근 할 수 있어야하며, 커뮤니티에 설립 된 제조업체 또는 공인 대리인이 라벨을 제공하고 그 라벨에 포함 된 정보의 정확성을 책임집니다. 지시문에 제공된 정보 만 제공하면됩니다. 레이블에 추가 정보가 포함되지 않도록하는 제한이 없습니다.


자세한 내용은.


컨테이너 및 / 또는 포장 (경우에 따라)은 쉽게 읽을 수 있고 쉽게 읽을 수있는 문자로 다음을 포함해야합니다.


공동체 내의 화장품을 판매 할 책임이있는 제조업 자 또는 사람의 이름, 상호, 주소 또는 등록 사무소.


포장 당시의 명목 함량 (중량 또는 부피 기준)


최소 내구성이 30 개월 미만인 제품의 경우 "Best before end"로 표시된 최소 내구성 날짜. 이 경우 다음 사항을 포장에 표시해야합니다.


소비자가 해를 끼치 지 않고 제품을 사용할 수있는 개봉 후 최소 내구성이 30 개월 미만인 제품 (아래에 표시된 것처럼 오픈 크림 병을 나타내는 기호로 표시)


사용을위한 특별한주의 사항.


식별을 위해 배치 번호 또는 제품 참조.


제품 기능.


실용적인 이유로 모든 사용 조건과 특정 경고를 포장에 인쇄 할 수없는 경우에는 동봉 한 전단지, 레이블 또는 테이프를 제공해야하며 다음 기호를 포장에 부착해야합니다.


회원국은 사전 포장되지 않은 화장품 제품의 경우 위에 명시된 정보를 제공하는 절차를 작성해야합니다. 제품 기능 및 성분 목록 또한 용기 또는 포장에 나와야합니다. 회원국은 라벨에있는 정보가 국가 또는 공식 언어로 제공되도록 규정 할 수 있습니다.


화장품에 존재하는 나노 물질의 라벨링에 관하여 :


화장품 규정에 따르면 2013 년 7 월부터 나노 소재 형태로 존재하는 모든 성분은 성분 목록에 명확하게 표시되어 있습니다. 그러한 성분의 이름 뒤에는 & nbsp; nano & # 8217; 괄호 안에 & # 8221;


자세한 내용은:


화학 물질의 분류, 표시 및 포장에 관한 새로운 규정.


위험물 표시는 다음을 표시해야합니다 :


물질의 이름.


물질의 출처 (제조자 또는 배급 자의 이름과 주소)


위험 기호 및 물질 사용과 관련된 위험 표시.


그러한 위험으로부터 발생하는 특별한 위험에 대한 언급.


라벨의 치수는 표준 A8 시트 (52 x 74mm)보다 작아서는 안되며 각 기호는 라벨의 표면적의 1/10 이상을 차지해야합니다. 회원국은 위험 물질의 표시에 자국어를 사용하도록 요구할 수 있습니다. 포장이 너무 작 으면, 라벨은 다른 방법으로 부착 될 수있다. 폭발 위험이나 독성이 아닌 위험한 것으로 간주되는 제품의 포장에는 제품에 사용자에게 위험하지 않은 소량의 위험한 물질이 포함되어있는 경우 레이블이 지정되지 않을 수 있습니다.


폭발성, 산화제, 인화성, 유해성, 독성 자극성, 부식성 또는 환경에 유해한 물질 중 다음과 같은 물질을 정의 할 수있는 경우 기호를 사용해야합니다. 유해 물질 용기에는 해당 기호 외에 시력 장애인에게 내용물에 대해 경고하는 돌출 된 삼각형이 있어야합니다. 이 지침은 다른 물질들과 관련하여 추가 물질의 표시 및 표시와 관련된 수많은 개정을 거쳤 음에 유의하십시오. 따라서 모든 문헌을 참조하는 것이 좋습니다.


Regulation 1272/2008은 Worldwide United Nations의 GHS (Global Harmonized System)에 기반한 화학 물질에 대한 새로운 분류, 라벨링 및 포장 요구 사항을 소개합니다. 이는 점차 위험 물질 지침 (65 / 548 / EEC)과 위험 준비 지침 (1999 / 45 / EC)을 대체 할 예정입니다. 2010 년 12 월과 2015 년 6 월에 각각 폐지합니다.


자세한 내용은.


분류, 표시 및 포장에 관한 규정 1272 / 2008 / EC는에서 찾을 수 있습니다.


법적 계측 및 측정 단위.


이 법안은 명목 수량, 용기 용량 및 포장 된 제품의 중량 또는 부피의 허용 범위를 규정합니다. 제조업체는 이중 레이블이 허용되지만 모든 레이블에 미터법 단위가 필요하다는 점에 유의해야합니다.


자세한 내용은.


이 지시문은 소비자에게 제공되는 모든 제품에 대해 판매 가격 및 측정 단위 당 가격을 표시하도록 요구합니다. 목표는 소비자가 이용할 수있는 정보를 개선하고 가격 비교를 용이하게하는 것입니다. 이 정보는 모호하지 않고 명확하게 식별 할 수 있어야하며 쉽게 식별 할 수 있어야합니다. 광고에 상품의 판매 가격이 언급되어있는 경우 광고의 단가도 표시해야합니다. 대량으로 판매되는 제품의 경우 단가가 라벨에 표시된 것이 필수 항목입니다. 국가 당국은 소규모 소매 사업장에서 판매되는 제품에 대한 대안을 제공 할 수 있습니다.


자세한 내용은.


Directive 98 / 6 / EC는 소비자에게 제공되는 제품의 가격 표시에 온라인으로 제공됩니다.


거의 모든 차량 구성 요소는 자동차와 관련된 다양한 지침에 명시된 안전성 인증을 받아야합니다. 라벨의 직사각형에 표시된 숫자는 승인 절차가 수행 된 특정 회원국을 나타냅니다. & # 8221; 기본 승인 번호 & # 8221; 이 인증에 인접하여 제공되어야합니다. 이 4 자리 숫자는 해당 장치의 지시문 및 유형에 해당합니다. 국가 번호 상관 관계는 다음과 같습니다 (이것은 완전한 목록은 아닙니다).


자세한 내용은:


유사한 표시는 & # 8216; E & # 8217; EU 시장 진출을 모색하고있는 모든 차량의 헤드 램프, 브레이크 램프 및 방향 지시등 테스트에 적용되는 원으로 둘러 쌓여 있습니다. 여기에는 소비자 차량, 소량 생산 트럭, 경량 및 대형 화물차, 트레일러, 오토바이, 크레인, 농림업 트랙터 및 특수 목적 및 오프로드 차량이 포함됩니다.


자세한 내용은:


타이어 라벨 법에 따르면 타이어 제조업체는 C1, C2 및 C3 타이어 (즉, 주로 승용차, 경량 및 중형 차량에 장착 된 타이어)의 연료 효율, 습식 그립 및 외부 롤링 성능을 선언해야합니다.


이 규정의 목적은 소비자에게 더 나은 정보이며 에너지 효율적인 운송 정책에 기여하는 것입니다.


자세한 내용은:


EU 포장 및 포장 폐기물 지시문은 포장재 구성 및 포장 폐기물 관리에 관한 회원 국가 법안을 조화 시켰습니다. 포장재 구성은 일련의 EU 전체 표준에서 다루고 있습니다. 재활용 목표 및 수집 및 재활용 시스템을 통한 포장 폐기물 관리를 위해 회원국은 다음 보고서에서 언급 한 자발적 표시를 채택했습니다.


자세한 내용은.


미국과 마찬가지로, EU는 목재 포장에서 해충 방제를 보장하는 법안을 채택했습니다. 규제 물질에 사용되는 표시는 위에 표시된 국제 식물 보호 협약 준수 심볼을 기반으로합니다.


자세한 내용은.


자발적 표식 및 레이블.


음식과 접촉하는 물질.


식품과 접촉 할 용기, 접시, 컵 및 기타 재료 제조업체는 EU 화학 물질 안전 요구 사항에 따라 제품을 준수하는지 확인해야합니다. 위에 표시된 기호를 사용하면 이러한 요구 사항을 준수 함을 나타냅니다. 이 법안을 준수하는 것은 의무 사항이지만 상징 사용은 자발적입니다.


자세한 내용은.


위에 표시된 전자 마크는 도량형 "여권"역할을한다. 포장 된 제품의 자유로운 이동을 촉진하기 위해. 그것은 특정 액체 및 기타 물질이 지시에 따라 무게 또는 부피로 포장되었음을 보증합니다. 준수는 필수 사항은 아니지만, 지침의 조항을 준수하는 사전 포장 된 제품에 대해 EU 전역의 자유로운 이동이 보장됩니다.


e - 마크가있는 용기는 또한 제품의 무게 또는 부피를 나타내는 것으로 알려져 있습니다. 무게 또는 부피. 포장업자 (또는 용기가 EU 외부에서 생산되는 경우 수입자)는 용기가 지침의 요구 사항을 충족하도록 보장 할 책임이 있습니다.


자세한 내용은.


European Eco-label은 유럽 연합, 노르웨이, 리히텐슈타인 및 아이슬란드에서 공인 및 사기 구매자를 포함한 유럽 소비자가 공식적으로 승인 된 친환경 제품을 쉽게 식별 할 수있게합니다. 1992 년에 소개 된이 라벨은 표시된 제품이 일상적인 소비재 및 서비스에 적용되도록 개발 된 특정 친환경 기준을 충족 시킨다는 사실을 고객에게 알립니다.


기호는 다음 27 개 제품 및 서비스 그룹에 적용될 수 있습니다.


위생 시설을위한 다용도 세정제 및 세정제.


가정용 청소 제품.


관광 숙박 서비스.


복사 및 그래픽 용지.


식기 세척기 용 세제.


페인트와 바니쉬.


인쇄 된 종이 제품.


성장 매체 및 토양 개량제.


비누, 샴푸 및 헤어 컨디셔너.


세제를 손에 씻습니다.


단단한 바닥 깔개.


제조업체는 아래에 표시된 북유럽 백조 또는 독일 블루 엔젤 (Blue Angel)과 같이 친환경적인 유사한 표시가 전국적으로 자주 사용된다는 사실을 알고 있어야합니다.


에코 라벨 프로그램은 최근 어류 및 어패류 제품을 대상으로 확대되었습니다. 즉, 환경 라벨 제품은 특정 환경 기준에 따라 생산되었습니다.


민간 에코 라벨은 해산물 업계가 개발하여 소비자의 구매 결정 및 해산물 판매상 소매 업체의 조달 정책에 영향을 미치므로 책임있는 어업 및 양식업에 종사하는 생산자에게 천연 자원의 지속 가능한 사용에 대한 보상을 제공합니다 & # 8221;


다양한 운영자에 의해 그리고 다양한 특성에 따라 개발 된 여러 가지 환경 라벨 체계와 로고가 있습니다. 이러한 혼란스러운 상황은 조화와 일관성의 필요성을 불러 왔습니다. 이에 따라 유엔 식량 농업기구 (FAO)는 ' 해양 포획 어업의 어류 및 어류 제품 에코 라벨링 지침서. & # 8221;


미국 정부는 그러한 마케팅 도구의 개발에 관여하지 않기로 결정했다. 대신 NOAA Fisheries는 소비자를 비롯한 이해 관계자가 특정 어종 및 관련 어업에 관한 사실을 발견 할 수있는 포괄적 인 웹 사이트를 개발했습니다. 소비자는 자신의 구매 선택을 할 수 있습니다.


유럽 ​​집행위원회 (European Commission)는 현재 유럽 의회와 이사회의 요청에 따라 어업 및 양식 제품에 대한 EU 전체 에코 라벨 제도의 옵션에 대한 타당성 보고서를 준비 중이다. 일부 EU 회원국은 이미 자체적으로 자체 국가 친환경 라벨을 만들었습니다.


자세한 내용은.


NOAA 수산청 EU 대표 :


The “mobius loop” (sometimes known as the “chasing arrows”), based on an international standard, may be found on products throughout Europe and is meant to help consumers identify and participate in recycling schemes for product packaging and materials. As well as being used on printed packaging, the chasing arrows symbol is sometimes featured in the molds of glass, metal, paper, or plastic products. Various kinds of loops indicate whether the product is recyclable, recycled or contains recycled material.


자세한 내용은.


The symbol above is an example of how a plastic’s type may be indicated on a product. As part of the EU voluntary identification system for plastics, the following marks are used for the most common types of plastics (Decision 97/129/EC):


Full Plastic Description.


High Density Polyethylene.


Poly Vinyl Chloride.


Low Density Polyethylene.


There are no EU-wide symbols used to designate the recyclable nature of glass. However, it is certainly encouraged on the national level with an array of symbols. The two shown above are only a small sample of the total existing to show recyclability.


자세한 내용은.


THE ENERGY STAR.


The Energy Star, shown above, is a voluntary labeling program to help consumers identify the most energy-efficient office equipment on the market, i. e. computers, monitors, printers, copiers, scanners and multifunction devices. The Energy Star may be placed on products that meet or exceed energy-efficiency guidelines. Initiated by the United States, agreement with the EU was signed in December 2000 and then renewed in 2006 with the goal of coordinating the labeling program in the two markets. The agreement lays out a common set of energy-efficiency specifications, with a common logo that doubles as a marketing tool.


자세한 내용은.


The Green Dot system is a scheme in which participating bodies coordinate the collection, sorting and recovery of used packaging. This system is actually administered according to national packaging laws (adhered to by packaging manufacturers, fillers, retailers and importers), and it should be noted that all participating national systems operate independently. The umbrella organization, PRO-Europe, is responsible for managing the Green Dot labeling system in Europe. More than 460 billion pieces of packaging marked with the Green Dot, shown above, are distributed worldwide. Interested applicants should contact one of the national administering authorities.


U. S. Export Controls.


The U. S. Department of Commerce’s Bureau of Industry and Security (BIS) is responsible for implementing and enforcing the Export Administration Regulations (EAR), which regulate the export and re-export of some commercial items, including “production” and “development” technology.


The items that BIS regulates are often referred to as “dual use” since they have both commercial and military applications. Further information on export controls is available online.


BIS has developed a list of "red flags", or warning signs, intended to discover possible violations of the EAR.


If there is reason to believe a violation is taking place or has occurred, report it to the Department of Commerce by calling the 24-hour hotline at +1(800) 424-2980, or via the confidential lead page.


The EAR does not control all goods, services, and technologies. Other U. S. government agencies regulate more specialized exports. For example, the U. S. Department of State has authority over defense articles and services. A list of other agencies involved in export control can be found on the BIS website.


It is important to note that in August 2009, the President directed a broad-based interagency review of the U. S. export control system, with the goal of strengthening national security and the competitiveness of key U. S. manufacturing and technology sectors by focusing on current threats, as well as adapting to the changing economic and technological landscape. As a result, the Administration launched the Export Control Reform Initiative (ECR Initiative) which is designed to enhance U. S. national security and strengthen the United States’ ability to counter threats such as the proliferation of weapons of mass destruction.


The Administration is implementing the reform in three phases. Phases I and II reconcile various definitions, regulations, and policies for export controls, all the while building toward Phase III, which will create a single control list, single licensing agency, unified information technology system, and enforcement coordination center.


BIS provides a variety of training sessions to U. S. exporters throughout the year. These sessions range from one to two day seminars and focus on the basics of exporting as well as more advanced topics. A list of upcoming seminars can be found online.


For further details about the Bureau of Industry and Security and its programs, please visit the BIS website.


Temporary Entry.


When bringing professional equipment, such as electronic goods, cameras, and musical instruments, into Germany, it is strongly recommended that you first contact the consulate or embassy in your area for customs information. You might also want to consider purchasing an ATA Carnet. The ATA Carnet, which allows for the temporary, duty-free entry of goods into over 50 countries, is issued by the United States Council for International Business by appointment of the U. S. Customs Service.


Note: Voltage in Germany is 230. Electronic equipment from the U. S. will require an adaptor.


Prohibited & Restricted Imports.


The Tarif Intégré de la Communauté (TARIC) is designed to show various rules applying to specific products being imported into the customs territory of the EU or, in some cases, when exported from it. To determine if a product is prohibited or subject to restriction, check the TARIC for the following codes:


CITES Convention on International Trade of Endangered Species.


PROHI Import Suspension.


RSTR Import Restriction.


Customs Regulations.


The following provides information on the major regulatory efforts of the EC Taxation and Customs Union Directorate:


The Union Customs Code (UCC) was adopted in 2013 and its substantive provisions apply from 1 May 2016. It replaces the Community Customs Code (CCC). In addition to the UCC, the European Commission has published delegated and implementing regulations on the actual procedural changes. These are included in Delegated Regulation (EU) 2015/2446, Delegated Regulation (EU) 2016/341 and the Implementing Regulation (EU) 2015/2447.


There are a number of changes in the revised customs policy which also require an integrated IT system from the customs authorities. In April 2016 The European Commission published an implementing decision (number: 2016/578) on the work program relating to the development and deployment of the electronic systems of the UCC.


Customs Valuation – Most customs duties and value added tax (VAT) are expressed as a percentage of the value of goods being declared for importation. Thus, it is necessary to dispose of a standard set of rules for establishing the goods' value, which will then serve for calculating the customs duty.


Given the magnitude of EU imports every year, it is important that the value of such commerce is accurately measured for the purposes of:


economic and commercial policy analysis;


application of commercial policy measures;


proper collection of import duties and taxes; 과.


import and export statistics.


These objectives are met using a single instrument - the rules on customs value.


The EU applies an internationally accepted concept of ‘customs value’.


The value of imported goods is one of the three 'elements of taxation' that provides the basis for assessment of the customs debt, which is the technical term for the amount of duty that has to be paid, the other ones being the origin of the goods and the customs tariff.


Standards for Trade.


Products tested and certified in the United States to American regulations and standards are likely to have to be retested and re-certified to EU requirements as a result of the EU’s different approach to the protection of the health and safety of consumers and the environment. Where products are not regulated by specific EU technical legislation, they are always subject to the EU’s General Product Safety Directive as well as to possible additional national requirements.


European Union legislation and standards created under the New Approach are harmonized across the member states and European Economic Area countries to allow for the free flow of goods. A feature of the New Approach is CE marking.


The concept of New Approach legislation is slowly disappearing as the New Legislative Framework (NLF), which entered into force in January 2010, was put in place to serve as a blueprint for existing and future CE marking legislation. Existing legislation has been reviewed to bring them in line with the NLF concepts, which means that, as of 2016, new requirements will have to be addressed and new reference numbers will have to be used on declarations of conformity. The date of applicability depends on the product category. For example, the new Electromagnetic Compatibility Directive (2014/30/EU) replaced the existing law and became applicable on April 20, 2016.


While harmonization of EU legislation can facilitate access to the EU Single Market, manufacturers should be aware that regulations (mandatory) and technical standards (voluntary) might also function as barriers to trade if U. S. standards are different from those of the European Union.


EU standards setting is a process based on consensus initiated by industry or mandated by the European Commission and carried out by independent standards bodies, acting at the national, European or international level. There is strong encouragement for non-governmental organizations, such as environmental and consumer groups, to actively participate in European standardization.


Many standards in the EU are adopted from international standards bodies such as the International Standards Organization (ISO). The drafting of specific EU standards is handled by three European standards organizations:


Standards are created or modified by experts in Technical Committees or Working Groups. The members of CEN and CENELEC are the national standards bodies of the member states, which have "mirror committees" that monitor and delegate experts to participate in ongoing European standardization. CEN and CENELEC standards are sold by the individual member states standards bodies. ETSI is different in that it allows direct participation in its technical committees from non-EU companies that have interests in Europe and provides some of its individual standards at no charge on its website. In addition to the three standards developing organizations, the European Commission plays an important role in standardization through its funding of the participation in the standardization process of small - and medium-sized companies and non-governmental organizations, such as environmental and consumer groups. The Commission also provides money to the standards bodies when it mandates standards development to the European Standards Organization for harmonized standards that will be linked to EU technical legislation. Mandates – or requests for standards - can be checked online.


Given the EU’s vigorous promotion of its regulatory and standards system as well as its generous funding for its development, the EU’s standards regime is wide and deep - extending well beyond the EU’s political borders to include affiliate members (countries which are hopeful of becoming full members in the future) such as Albania, Belarus, Israel, and Morocco among others. Another category, called "partner standardization body" includes the standards organization of Mongolia, Kazakhstan and Australia, which are not likely to become a CEN member or affiliate for political and geographical reasons.


To know what CEN and CENELEC have in the pipeline for future standardization, it is best to visit their websites. Other than their respective annual work plans, CEN’s "what we do" page provides an overview of standards activities by subject. Both CEN and CENELEC offer the possibility to search their respective database. ETSI’s portal links to ongoing activities.


The European Standardization system and strategy was reviewed in 2011 and 2012. The new standards regulation 1025, adopted in November 2012, clarifies the relationship between regulations and standards and confirms the role of the three European standards bodies in developing EN harmonized standards. The emphasis is also on referencing international standards where possible. For information, communication and technology (ICT) products, the importance of interoperability standards has been recognized. Through a newly established mechanism, a “Platform Committee” reporting to the European Commission will decide which deliverables from fora and consortia might be acceptable for public procurement specifications. The European standards bodies have been encouraged to improve efficiency in terms of delivery and to look for ways to include more societal stakeholders in European standardization.


Standards are created or modified by experts in Technical Committees or Working Groups. The members of CEN and CENELEC are the national standards bodies of the Member States, which have "mirror committees" that monitor and participate in ongoing European standardization. The German organization that compiles standards is the Deutscher Industrie Normenausschuss - DIN ( German Standards Institute). The DIN also compiles the standards that lay down the requirements for a "GS" mark. Since 1975, DIN has been recognized by the German government as the national standards body and represents Germany’s interests at the international and EU levels. DIN offers a forum in which interested parties meet in order to discuss and define their specific standardization requirements and to record the results as German Standards. In DIN, standard work is carried out by some 26,000 external experts, serving as voluntary delegates in more than 4,000 committees. Draft standards are published for public comment, and all comments are reviewed before final publication of the standard. Published standards are reviewed for continuing relevance at least every five years. According to DIN, standards are designed to promote rationalization, quality assurance, safety, and environmental protection, as well as improving communication between industry, technology, science, government, and the public domain. The input of external experts into standardization is organized through standards committees and working groups. Each standards committee is responsible for a distinct area of activity and coordinates the corresponding standardization work at the EU and international levels. As a rule, the standards committee in DIN includes a number of technical sub-committees. There are currently 76 standards committees that maintain their own websites. Basic details of their area of activity and a list of the standards are published in English. Links to these committees are available on the German Standards Institute website.


Testing, inspection and certification.


Publication of technical regulations.


The Official Journal is the official publication of the European Union. It is published daily on the internet and consists of two series covering adopted legislation as well as case law, studies by committees, and more. It also lists the standards reference numbers linked to legislation.


National technical regulations are published on the Commission’s website to allow other countries and interested parties to comment.


Technical regulations are published by the publishing house of DIN, Beuth Verlag.


Marianne Drain, Standards Attaché, Marianne. Draintrade. gov, Tel: +32 2 811 5034.


Louis Fredricks, Commercial Assistant, Louis. Fredrickstrade. gov, Tel: +32 2 811 4194.


Dr. Kent Rochford, Acting Director.


Standards Coordination Office.


Gaithersburg, Maryland 20899.


Tel: (301) 975-2300.


Avenue Marnix 17.


B – 1000 Brussels, Belgium.


Avenue Marnix 17.


B – 1000 Brussels, Belgium.


Route des Lucioles 650.


F – 06921 Sophia Antipolis Cedex, France.


4, Rue Jacques de Lalaing.


Avenue de Tervuren 32, Box 27.


B – 1040 Brussels, Belgium.


Rue d’Edimbourg 26.


B – 1050 Brussels, Belgium.


Avenue des Arts 40.


B – 1040 Brussels, Belgium.


Trade Agreements.


For a list of trade agreements with the EU and its member states, as well as concise explanations, please see the website.


Licensing Requirements for Professional Services.


The recognition of skills and qualifications acquired by EU citizens in EU Member States, including the corresponding recognition procedures and charges are, in correspondence with article 165 of the TFEU, the responsibility of Member States. Similarly, recognition of skills and qualification earned in third countries is also a national responsibility.


However, the European Commission takes initiatives to facilitate recognition procedures. 예 :


Recognition of professional qualifications obtained in one Member State for the purposes of access and pursuit of regulated professions in another Member State is subject to Directive 2005/36. Recognition of qualifications for academic purposes in the higher education sector, including school-leaving certificates is subject to the Lisbon Recognition Convention . The ENIC-NARIC network provides advice on (cross-border) recognition of these qualifications.


Recognition in other cases is assessed and granted (or denied) by the receiving educational provider or employer. For them to be able to recognise skills and qualifications understanding of the level, content and quality is needed. The Commission currently explores the possibilities on how to better support these recognition decisions.


The “Your Europe” website maintains a webpage dedicated to help citizens what the regulated professions are and what document are needed for their recognition in each Member State.


Web Resources.


Print | Last Updated: 8/25/17 5:36 AM.


Notice to Visitors!


The link you have chosen will take you to a non-U. S. Government website.


If the page does not appear in 5 seconds, please click this: outside web site.


Export. gov is managed by the International Trade Administration and external links are covered by its website disclaimer statement.


Notice to Visitors!


The link you have chosen will take you to a non-U. S. Government website.


If the page does not appear in 5 seconds, please click this: outside web site.


GWCCA Earns LEED® Gold Certification.


The Georgia World Congress Center Authority is now the largest LEED® Certified convention center in the world.


New TRACE™ 3D Plus Building Design & Analysis Software.


Faster, more accurate energy modeling.


Connected Buildings Solutions.


Buildings today are full of hidden potential. Once it is deciphered, it is full of valuable information and insight. At Trane, we go beyond to understand what your building is saying—decode its messages—so you can transform your building into a stronger asset. Let’s go beyond.


Mobile TOPSS™


GWCC LEED® Certification.


The GWCC is the largest LEED Gold certified convention center in the world.


TRACE™ 3D Plus.


Introducing TRACE™ 3D Plus building design and analysis software.


Connected Buildings Solutions.


Discover your building's potential.


Mobile TOPSS™


See the new selection process experience!


Select your Role.


Consulting Engineer.


Facility Manager.


Contractor.


Building Owner.


Custom Performance Climate Changer™


Building Performance Experts You Trust!


Get in Touch!


Trane Blog.


The Relationship Between Oil and Natural Gas Prices?


The link between crude oil and natural gas prices is critical for end-users: these two sources are increasingly being produced by.


Engineers Newsletter.


Evaluating Efficiency In Air-Moving Systems.


This Engineers Newsletter helps designers prepare for upcoming changes to codes and standards specific to efficiency of air-moving systems.


Customer Story.


Fergus Falls Area Family YMCA.


Controls system reconfiguration results in 40 percent annual energy savings, enables budget reallocation for capital improvements in Fergus Falls, MN.


최근 뉴스.


2017.11.20 | Trane Facility in Pueblo Celebrates 30-year Anniversary 2017.11.13 | Ingersoll Rand Joins International Community at COP 23 2017.11.07 | Trane Acquires CALMAC® Corporation, a Leading Energy Storage Company View All News.


Facebook Twitter Google+ YouTube LinkedIn Newsroom Careers Terms of Use Contact Us Explore the Ingersoll Rand family of brands.


© Trane 2017. Trane is an equal opportunity and affirmative action employer. 개인 정보 정책.


Welcome to U. S. Commercial Service Kansas.


The U. S. Commercial Service is the lead trade promotion agency of the U. S. government. U. S. Commercial Service trade professionals in over 100 U. S. cities and more than 75 countries help U. S. companies get started in exporting or increase sales to new global markets.


Success Story.


Our success is your success. Five experienced exporters share tips on being ready to export, including why to consider exporting, steps to enter a market, website tips, developing a Unique Selling Proposition, getting educated, how to develop a plan and helpful resources.


New To Exporting.


Experienced Exporters.


We have “feet on the street” & # 8211; local and in country knowledge, relationships, expertise and resources that help U. S. firms enter new markets easily.


Exporter Resources.


하이라이트.


Initiatives/Events.


Find your next export market in the International Trade Administration's Top Markets Series reports.


See the list of newly announced 2017 International Buyer Program trade shows.


Print | Last Updated: 6/6/16 9:44 AM.


Notice to Visitors!


The link you have chosen will take you to a non-U. S. Government website.


If the page does not appear in 5 seconds, please click this: outside web site.


Export. gov is managed by the International Trade Administration and external links are covered by its website disclaimer statement.


Notice to Visitors!


The link you have chosen will take you to a non-U. S. Government website.


If the page does not appear in 5 seconds, please click this: outside web site.

No comments:

Post a Comment